søger elskerinde sex med en neger

heller min kollega, som ankom i noget nær den korteste kjole man kan forestille sig. Vist  4699 gange i denne måned 33 - Min kone begik Utroskab Skrevet af Spiller Tilføj til min liste Jeg havde længe gået med fornemmelsen af, at min kone var mig utro. På en fælles familie-weekendtur ser hun ham endelig igen og jalousi og vild forelskelse får dem begge til at gøre risikable ting. Da manden går for at hente noget koldt at drikke, bliver drømmene til virkelighed. Vist  11702 gange i denne måned 139 - Madlavning Del 1 2 3 Skrevet af pog6666 Tilføj til min liste Når to søstre mødes i hed sex med en mand, som ikke er en af ægtemændene Sidst læst: 00:05:31 - vist 16695 gange. Sidst læst: 01:00:51 - vist 12782 gange. Jeg gik ud mod vores lille the køkken, fandt en pose gulerødder i køleskabet, bukkede mig tankeløst ned, og tog en skræller på den nederste hylde, så nederdelen kravlede alt for langt op og blottede min g-streng. At resultatet blev, at hun blev uddannet til slaveluder og jeg reelt til hanrej, havde jeg aldrig forestillet mig. Hendes velfyldte bh og trusser var sorte. Vist  24684 gange i denne måned 154 - Sidste frakørsel inden grænsen Skrevet af Preben74 Tilføj til min liste Utroskab er som en grænse, en grænse der skal krydses. Jeg skulle stå ansigt til ansigt med hende, som jeg hidtil kun havde set i små uddrag. Vist  13645 gange i denne måned 6 - Barnepigen Skrevet af Svend Tilføj til min liste Min familie var på ferie, så jeg var alene hjemme i vores hus, da det ringede på døren sent fredag aften. Efter et par glas vin kaster de sig over hinanden, og hans hænder finder hurtigt op under hendes nederdel, hvor han til sin begejstring opdager, at hun har strømper og hofteholder. En dejlig synd, der til stadighed dukker frem i mine tanker når jeg mindst venter det. Sidst læst: 23:26:43 - vist 26784 gange. Vist 7038 gange i denne måned 31 - Julefrokostsex Del 1 2 Skrevet af Gdrunk Tilføj til min liste Jørgen har set sig lun på Majbritt, under julefrokosten. Sidst læst: 22:45:45 - vist 13428 gange. Fandt lynlåsen på nederdelen, åbnede den dejlig nemt og lod den falde på gulvet om dine lange, slanke ben. Heldigvis forbarmede en ung mor sig over mig og inviterede mig indenfor. Vist 19011 gange i denne måned 54 - Campingturen. Hun søger elskerinde sex med en neger registrerede ikke med det samme, at sengen, som hun lå i, ikke var hendes egen, og at manden bag hende ikke var hendes ægtemand, men derimod hendes sugardaddy Jens. Vist 15140 gange i denne måned 61 - Kørende utroskab Del Skrevet af Jeanett Tilføj til min liste Tænk at sidde bag i bilen på skødet af en veludrustet mand, med hans pik dybt begravet oppe i sig og føle den sprøjte glohed sperm i bunden. Det var Anja, som jeg havde set og snakket med tidligere. Vist 13547 gange i denne måned 45 - Jeg tog min kærestes veninde Del 1 2 Skrevet af Anonym Tilføj til min liste Kæresten skulle til USA på forretningsrejse. Vist 8076 gange i denne måned 47 - Utroskap Skrevet af Lise Tilføj til min liste De havde arbejdet ude og skulle overnatte på et hotel i Oslo. Sidst læst: 21:11:58 - vist 12517 gange. Sidst læst: 23:45:45 - vist 38063 gange. Godt nok havde vi begge to en ven og veninde på besøg, men det skulle nok. En flirt som utvivlsomt vil ende i at vi begge er vores partnere utro. Sidst læst: 12:40:38 - vist 14252 gange. Uddrag: Jeg lader min tunge køre op og ned ad skaftet og lader mine læber omslutte dig helt. Skrevet af, mads59, tilføj til min liste, alene i sommerhuset på en mørk efterårs søndag. Sidst læst: 23:29:16 - vist 17061 gange. Historien ender i Tyrkiet på en ferierejse med familien. Misha og Oskar følger efter forældrene og får en god fræk oplevelse ud af det. Vist 5617 gange i denne måned 88 - Fyrbøderen Del 1 2 3 Skrevet af flapjack Tilføj til min liste Han hjælper sin nabo med hendes oliefyr. Vist 12614 gange i denne måned 10 - Du skal ikke finde dig i det Pernille! Sidst læst: 23:13:36 - vist 20238 gange. Hjælp evt med slutningen Sidst læst: 15:16:42 - vist 10011 gange. Og hun gør det! Tager jeg Bitten med i skoven for at "straffe" hende. En dag overraskede indehaveren mig.